Poproszę o wasze listy.
1. Łowca jeleni 10/10
2. Papież z Greenwich Village 8/10
3. Rok smoka 8/10
4. Piorun i Lekka Stopa 7/10
5. Sycylijczyk 5/10
6. Wrota niebios 4/10
1. Łowca jeleni 10/10
2. Papież z Greenwich Village 8/10
3. Rok smoka 8/10
4. Piorun i Lekka Stopa 8/10
5. Wrota niebios 8/10
6. Sycylijczyk 5/10
7. Godziny rozpaczy 4/10
1.Łowca jeleni 9/10
2.Piorun i Lekka Stopa 7/10
3.Rok smoka 6/10
4.Godziny rozpaczy 5/10
5.Sycylijczyk 2/10
ps. "Papieża z Greenwiich..." to jednak Stu Rosenberg zrobił; nie wiem czemu Filmweb obdarował tym zaszczytem Cimino.......
1. Łowca jeleni - 10/10
2. Rok smoka - 7/10
3. Piorun i Lekka Stopa - 7/10
4. Wrota niebios - 6/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Łowca jeleni (1978) 8,76 70
2 Piorun i Lekka Stopa (1974) 7,20 5
3 Rok smoka (1985) 6,56 16
4 Godziny rozpaczy (1990) 4,17 6
Ponadto:
Kocham kino (2007) 6,35 17
1 - Lowca jeleni - 9
2 - Dogonic slonce - 7
3 - Sycylijczyk - 6
4 - Year of the Dragon - 5
5 - Wrota niebios - 5
6 - Thunderbolt and Lightfoot - 5
7 - Desperate Hours - 5
1. Piorun i lekka stopa – 6/10
2. Rok smoka – 5/10
3. Łowca jeleni - 4/10
4. Wrota niebios – 2/10
5. Sycylijczyk - 2/10
6. Dogonić słońce – 2/10
7. Godziny rozpaczy – 2/10
E, skośnooki! Co tak nisko oceniłeś Łowcę? Patrzę, że w ogóle lubisz dawać słabe noty. Chcesz być wyjątkowy i uchodzić za znawcę kina?